شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۹

جدول محتوایی
به این مطلب امتیاز بدهید post

معرفی یخچال پروفایل آمریکایی

این مقاله توسط تعمیر یخچال پروفایل profailدر اصفهان انتشار گردیده

یخچال پروفایل یکی از محصولات با کیفیت و شناخته شده در دنیا است و  زیرمجموعه برند جنرال الکتریک آمریکایی می باشد. در سال 1889 شرکت جنرال الکتریک با همکاری شرکت ادیسون و دو کمپانی دیگر تاسیس شد. تمامی محصولات تولید شده با این برند از بهترین و با کیفیت ترین لوازم خانگی در آمریکا محسوب می شوند. 

با ورود یخچال های آمریکایی به کشور نیاز به نمایندگی های مجاز ، کارشناسان و نیروهای متخصص نصب و تعمیر یخچال افزایش یافت. به دلیل کمبود نیروهای متخصص و کاربلد در زمینه تعمیر لوازم الکترونیکی هوشمند وارداتی و پیشرفته بسیاری از افراد برای خرید این محصولات با کیفیت دچار تردید شدند و یا به کلی از خرید آنها صرفه نظر کردند. 

تعمیر یخچال پروفایل profailدر اصفهان

نمایندگی تعمیر ساید پروفایل ۳۲۶۸۴۴۶۷ ۰۳۱

در سال های اخیر بسیاری از شرکت های تعمیراتی به آموزش تکنسین های مجرب در زمینه تعمیرات لوازم خانگی خارجی و پیشرفته پرداختند. وجود افراد کاربلد برای ارائه خدمات و تعمیرات یخچال های آمریکایی باعث شد تا بسیاری از مصرف کنندگان به خرید این محصولات با کیفیت تمایل پیدا کنند. ما در این مقاله به بررسی امکانات یخچال پروفایل آمریکایی، مشکلات متداول و نحوه برطرف کردن آن مشکلات می پردازیم. پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید زیرا مطالبی که ارائه میکنیم بسیار کاربردی و مفید می باشند. 

امکانات یخچال فریزر پروفایل.

یخچال پروفایل چه امکانات و قابلیت هایی دارد؟

مجهز به سیستم داخلی با امکانات پیشرفته و بروز 

دارای سیستم نرم افزاری و سخت افزاری منحصر به فرد

طراحی ظاهری بسیار شیک و زیبا با گنجایش بالا

مجهز به سیستم هوشمند صوتی و شنیداری برای آماده سازی نوشیدنی های گرم و سرد

دارای سنسور دما با حسگرهای لمسی و قابل تنظیم با دمای خارجی

مجهز به فن سرامیکی برای عملکرد بهتر موتور در ساید و یخچال

مجهز به سیستم عامل هوشمند جهت اتصال به شبکه اینترنتی وای فای 

همانطور که مشخص است یخچال های پروفایل از امکانات و قابلیت های زیادی برخوردار هستند. عدم استفاده صحیح از این امکانات سبب بروز ارورها و مشکلات مختلفی می شود. در ادامه قطعات اصلی که امکان معیوب شدن آنها در این یخچال ها وجود دارد را نام میبریم و سپس نحوه تعمیر آنها را بررسی می کنیم. 

تعمیر یخچال فریزر پروفایل اصفهان

اصلی ترین قطعات در تعمیر یخچال پروفایل

قطعات مهم و اصلی که در مدل های مختلف یخچال پروفایل وجود دارد مشابه یکدیگر بوده و نوع خرابی و نحوه تعمیر آنها یکسان می باشد. این قطعات شامل کمپرسور، فن کندانسور، ترمودیسک اصلی، سوئیچ و نوار داخلی، فیلتر آب و هوا، فیلتر خشک کن، فن اواپراتور، اورلود و هیتر المنت هستند. برای تعویض و تعمیر یخچال پروفایل profailدر اصفهان باید به مراکز مجاز و معتبر مراجعه کنید.  

چرا یخچال پروفایل به خوبی خنک نمی کند؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است در یخچال پروفایل به وجود آید خنک نکردن صحیح آن است. برای یافتن علت این مشکل در قدم اول قطعات مربوط به سیستم برفک زدایی بررسی می شود. زیرا این قطعات اصلی ترین دلیل خنک نشدن یخچال فریزر هستند. قطعات برفک زدایی شامل، ترمودیسک، برد فرمان، فرمان یخچال، ترموفیوز سیم های رابط بین المان های المنت و خود المنت می باشند. وجود ایراد در هر کدام از این قطعات باعث عملکرد نامناسب یخچال و خنک نبودن آن می شود. 

برای اطمینان از معیوب بودن یخچال تنظیمات مربوط به دمای آن را کنترل کنید و سپس دما را تا یک درجه افزایش دهید. نحوه تغییر و تنظیم دمای یخچال در دفترچه راهنمای یخچال ذکر شده است. در بعضی از یخچال ها این کار به صورت دستی انجام می شود اما در برخی دیگر از آنها تغییر دما با استفاده از صفحه نمایشگر لمسی امکان پذیر است. بعد از نصب اولیه یخچال 24 ساعت به آن زمان دهید تا فرایند خنک سازی و تثبیت دما انجام شود. اگر بعد از گذشت این تایم خنک سازی یخچال انجام نشد و محفظه داخلی همچنان گرم بود، لازم است تا با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

حل مشکل خنک سازی و تعمیر یخچال پروفایل profailدر اصفهان باید توسط مجموعه ای معتبر و تکنسین هایی مجرب انجام شود. در ادامه برخی از عوامل و مواردی که باعث گرم شدن دمای یخچال می شوند و عمل خنک سازی را با اشکال مواجه می کنند، عنوان می کنیم. 

تعمیر یخچال فریزر ساید پروفایل

دلیل خنک نبودن یخچال.

قرار دادن مواد غذایی گرم داخل یخچال فریزر باعث تغییر دمای آن می شود. لازم است قبل از قرار دادن ظرف مواد غذایی در یخچال حتما از خنک بودن آن اطمینان حاصل کنید.

از بسته بودن درب یخچال فریزر مطمئن شوید. باز بودن درب یخچال فریزر باعث خروج هوای خنک شده و دمای داخل آن را تغییر می دهد.

قرار دادن ظرف های بزرگ در مقابل دیواره پشتی یخچال باعث مسدود شدن ورود جریان هوای سرد به محفظه داخلی یخچال می شوند و تاثیر منفی بر درجه حرارت آن می گذارند. اگر احساس کردید که فرایند خنک سازی یخچال به درستی انجام نمی شود، چک کنید که ظرف بزرگی در مقابل دیوار پشتی یخچال قرار نداشته باشد. 

از تمیز بودن کندانسورها اطمینان حاصل کنید. وجود آلودگی بر روی کندانسور یخچال فرایند خنک سازی یخچال را با مشکل مواجه می کند. 

یخچال فریزر باید در محلی قرار بگیرد که درجه حرارت در آن محیط حداقل 60 درجه و حداکثر 110 درجه فارنهایت باشد. زمانی که دما خیلی بالاتر یا پایین تر از این محدوده باشد فرایند خنک سازی به صورت صحیح انجام نمی شود. 

از خاموش شدن چراغ های داخلی هنگام بسته بودن درب ها اطمینان حاصل کنید. برای بررسی این موضوع می توانید درب را به آرامی ببندید و از خاموش یا روشن بودن چراغ آن مطمئن شوید. روشن بودن چراغ یخچال در تولید گرما و مختل شدن پروسه خنک سازی یخچال نقش موثری دارد. زمانی که درب یخچال به درستی تنظیم نشود چراغ آن روشن می ماند. برای تعمیر یخچال پروفایل profailدر اصفهان می توانید از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.

اگر این مشکل در یخچالی که به تازگی سرویس شده به وجود آمد برای حل شدن آن کافی است دستگاه را به مدت 30 ثانیه از برق جدا کنید و سپس مجدد آن را به برق متصل کنید، این مشکل برطرف می شود. 

خدمات پس از فروش یخچال ساید پروفایل

رفع مشکل و تعمیر یخچال پروفایل profailدر اصفهان.

دلیل تولید صداهای ناهنجار از یخچال پروفایل

عموما تولید صداهای عجیب از یخچال ها مربوط به قطعه فن آنها می باشد. همچنین زمانی که پایه های موتور یخچال دچار اشکال شده باشند هم صداهای غیر معمول از یخچال تولید می شود.  برای تعمیر یخچال پروفایل و رفع صداهای ناهنجار با تعمیرکار کاربلد و متخصص تماس بگیرید. 

علت روشن نشدن یخچال پروفایل

ساده ترین دلیل روشن نشدن یخچال پروفایل مربوط به اتصال پریز و معیوب بودن سیم های آن است. اگر مشکلی در اتصالات و سیم کشی ها وجود نداشته باشد باید برای تعمیر یخچال پروفایل profailدر اصفهان و یا سایر شهرها با مجموعه ای معتبر در این زمینه مشکل خود را در میان بگذارید تا در کوتاه ترین زمان مشکل آن توسط تعمیرکار ماهر بررسی و حل شود.

تعمیر یخچال پروفایل | نصب، سرویس و تعمیر یخچال پروفایل

تعمیر یخچال پروفایل profailدر اصفهان.

نحوه تعمیر برد یخچال پروفایل 

برد اصلی ترین قطعه در هر نوع وسیله برقی است و در واقع مغز دستگاه برقی محسوب می شود. حساسیت قطعه برد نسبت به عوامل آسیب زا بسیار زیاد است و کوچکترین مشکل باعث معیوب شدن این قطعه می شود. 

تعمیر برد یخچال پروفایل یک کار کاملا تخصصی است و برای انجام آن افراد تعمیرکار باید دانش و مهارت کافی داشته باشند. برای تعمیر یخچال پروفایل حتما به مراکز مجاز مراجعه کنید زیرا تعمیرگاه های غیرمجاز با نصب بردهای تقلبی باعث افزایش خسارت های وارده به یخچال شما می شوند. 

چرا در محفظه نگهداری میوه و سبزیجات یخچال آب جمع شده است؟

اصولا این مشکل در یخچال های ساید بای ساید رخ می دهد. در ادامه ما دلیل ایجاد این مشکل را بررسی می کنیم. برای رفع مشکل ساید و تعمیر یخچال پروفایل profailدر اصفهان به مرکزی معتبر مراجعه کنید.

برای اطمینان از وجود مشکل در قسمت نگهداری میوه و سبزیجات یخچال، کشوی میوه و سبزیجات را بیرون بکشید و سپس یک لیوان آب درون آن بریزید. اگر نشتی در این قسمت وجود داشته باشد با انجام این کار مشخص می شود. حل مشکل نشتی آب باید توسط تعمیرکاران برطرف گردد. جمع شدن آب در قسمت نگهداری میوه و سبزیجات ممکن است نشانه گرفتگی مخزن باشد. تعمیر ساید یخچال پروفایل را به دست افرادی که مهارت کافی در این زمینه دارند بسپارید. 

دلیل یخ زدن مواد غذایی در یخچال فریزر پروفایل نه چیست؟

این مشکل ممکن است به دلیل بهم خوردن تنظیمات دمایی یخچال به وجود آید. برای رفع آن می توانید مجدد دما را بر روی حالت نرمال، که برای یخچال 3 تا 5 درجه سانتی گراد و برای فریزر 0 تا 18 درجه سانتی گراد است، قرار دهید. اگر بعد از تنظیم دما باز هم مواد غذایی یخ زد، قطعاتی مانند، سنسور دما، دمپر، گاز یخچال، ترموستات و… بررسی می شوند. 

دلیل یخ زدن مواد غذایی در یخچال فریزر پروفایل.

خرابی سنسور دما باعث می شود تا دمای یخچال بیش از اندازه کاهش پیدا کند و مواد غذایی دچار یخ زدگی شوند. 

دمپر، یکی دیگر از قطعات مهم در یخچال است که در سمت چپ آن قرار دارد. معیوب شدن دمپر یخ زدگی مواد غذایی را به دنبال دارد و تعویض آن باید به دست افراد کاربلد انجام شود. 

زمانی که میزان گاز یخچال بیشتر از حد استاندارد باشد این مشکل به وجود می آید. 

یکی دیگر از قطعاتی که خرابی آن باعث یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال می شود، ترموستات است. 

مسدود بودن راه ورود و خروج  هوای داخل یخچال باعث عدم عملکرد صحیح دستگاه می شود و در نتیجه فرآیند خنک سازی مواد غذایی به درستی انجام نمی گردد. 

بررسی کدهای خطا در یخچال های پروفایل

کد ارور E1 یا :E01 این ارور زمانی که دمای فریزر بیشتر از حد نرمال بالا رود بر روی صفحه نمایشگر نشان داده می شود. خرابی سنسور دمای محفظه یخچال و فریزر باعث بروز این خطا می گردد.

کد ارور E2 یا E02: نرمال نبودن دمای یخچال باعث نمایش این ارور می شود. این ارور نشان دهنده وجود ایراد در سنسورهای دمایی محفظه است.

کد ارور E3: این خطا نشان دهنده معیوب شدن سنسور دمای کنترل درجه حرارت یخچال می باشد. باید در اسرع وقت برای تعویض آن اقدام کنید.

کد ارور F1: این خطا زمانی که سرمایش دستگاه بسیار ضعیف و کم باشد نمایش داده می شود. برای اطلاع از علت این مشکل و تعمیر یخچال پروفایل profailدر اصفهان با کارشناس کاربلد تماس حاصل فرمایید. 

تعمیر یخچال پروفایل نمایندگی

کدهای خطا در یخچال پروفایل.

کد ارور F2: زمانی که در سنسور محیط فریزر ایرادی به وجود آید این ارور رخ می دهد. برای حل آن در قدم اول مقدار اهم سنسور چک و کنترل می شود. البته این خطا ممکن است به دلیل خراب بودن مدار الکترونیک دستگاه ایجاد گردد. برای رفع این خطا و تعمیر یخچال پروفایل دوشاخه برق دستگاه را جدا کنید و بلافاصله با نمایندگی مجاز تماس بگیرید. 

کد ارور F3: این خطا در مواقع معیوب بودن سنسور محیط یخچال  و یا خرابی برد دستگاه به نمایش در می آید. در این شرایط مقدار اهم سنسور محیط بررسی می شود. بهتر است بعد از مشاهده این خطا یخچال را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید. 

کد ارور F4: این خطا به دلیل معیوب بودن سنسور اواپراتور یخچال به وجود می آید. در این زمان مقدار مقاومت سنسور توسط تعمیرکار بررسی می شود. برای رفع این خطا و تعمیر یخچال پروفایل profailدر اصفهان با مجموعه های مجاز و معتبر تماس بگیرید تا عیب یخچال شما را در اسرع وقت تشخیص دهند.

 کد ارور F5: این خطا به قسمت سنسور اواپراتور فریزر مربوط می شود. در این زمان تعمیرکار سنسورهای اپراتور را چک می کند. ادامه دار بودن این ارور، برد یخچال را معیوب می کند و خسارت های زیادی به بار می آورد.  بررسی به موقع این خطا بسیار مهم است زیرا عدم توجه به آن باعث از کار افتادن یخچال می شود. 

کد ارور F7: دلیل خرابی سنسور محیط، علت بروز این ارور است. در این مواقع مقدار اهم سنسور بررسی می شود. یکبار یخچال را به مدت دو تا سه ساعت از برق جدا کنید اگر همچنان این ارور وجود داشت باید دو قطعه، برد و مقاومت دستگاه تعویض شوند. این کار بسیار حساس است و نیاز به فردی کاربلد و متخصص دارد. 

کد ارور F8: زمانی که فن یخچال دچار مشکل می شود این پیغام بر روی نمایشگر به نمایش درمی آید. اگر فن دستگاه از کار افتاده باشد باید به کلی تعویض شود و این کار باید توسط فردی زبده و ماهر انجام گردد. برای تعمیر یخچال پروفایل و اطلاع از قیمت فن پروفایل با مرکز مجاز آن تماس بگیرید. 

کد ارور F9: خرابی هیتر المنت فریزر باعث بروز این خطا می شود. این مشکل با تعویض قطعه به راحتی حل می گردد. برای تعویض و تعمیر یخچال پروفایل profailدر اصفهان در سریعترین زمان ممکن با نمایندگی مجاز تماس بگیرید. 

تعمیر یخچال پروفایل اصفهان

نمایندگی تعمیر ساید پروفایل 32684467….

09131832573

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

wpChatIcon
wpChatIcon