شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۹

تعمیر یخچال کنمور در اصفهان

تعمیر کنمور در اصفهان kenmore
جدول محتوایی
4.2/5 - (4 امتیاز)

تعمیر یخچال کنمور در اصفهان

تعمیر یخچال کنمور در اصفهان

ساید بای ساید سرویس نمایندگی مجاز تعمیر یخچال کنمور در اصفهان 

معرفی :

Kenmore یک برند آمریکایی لوازم خانگی است که توسط Sears فروخته می شود، این برند متعلق به Transformco، وابسته به ESL Investments است.

 

تعمیرات یخچال فریزر کنمور در اصفهان kenmore
تعمیر یخچال فریزر کنمور در اصفهان kenmore

 

 بدنه یخچال کنمور  گرم است

  •  اگر گرمای مذکور مربوط به بدنه کناره درب-ستون میانی و یا پشت یخچال است ، کاملا”طبیعی است .
  •  فاصله از دیوار و کناره های یخچال : (کناره ها حداقل 7 سانتی متر و از پشت 15سانتی متر و از سقف 20 سانتی متر)

 

تعمیر یخچال کنمور در اصفهان

با ما تماس بگیرید ۰۹۱۳۱۸۳۲۵۷۳ – ۰۳۱۳۲۶۸۴۴۶۷

یخچال فریزر کنمور اصفهان kenmore
یخچال فریزر کنمور اصفهان kenmore

 تنظیمات دمای یخچال فریزر   کنمور به هم می خورد

  1.  اگر این تغییر دما « پس از رفتن برق» یا « کشیدن دوشاخه از پریز» رخ داده است ،طبیعی است و نیاز به تنظیم مجدد ندارد

 

 

هزینه تعمیر یخچال ساید کنمور چقدر است؟

هزینه تعمیرات یخچال شامل 4 بخش است : 1- اجرت 2- هزینه قطعات  3- تست و بازبینی 4- حمل و نقل

بسته به شرایط یخچال متوسط هزینه تعمیرات ممکن است از حدود 800 هزار تومان تا بالای 5 میلیون متفاوت باشد.

بیشترین خرابی های فریزر کنمور کدام است ؟

مشکلات صفحه نمایش، مشکلات قسمت یخ شکن، آبسرد کن،برفک زدن فریزر، آب شدن یخ های داخل، سر و صدای غیرعادی، سرد نکردن یخچال، یخ زدگی در قسمت یخچال، تنظم دما،  خرابی کمپرسور، فن ها و …

آدرس و شماره نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال ساید کنمور در اصفهان کجاست؟

آیا با تعمیر یخچال کنمور Kenmore خود مشکل دارید?

نگران نباشید خدمات ما برای شماست این نمایندگی با داشتن کادر مجرب و متخصص در تعمیرات یخچال کنمور شما را حمایت می‌نماید. بعد از عیب دستگاه شما در کمترین زمان متخصصین ما در محل حاضر شده تا دستگاه شما را اورحال نمایند.

حال اگر عیب دستگاه شما از نظر سرد نکردن یا عیب فن کمپرسور یا کار نکردن بقیه قطعات باشد این عیب توسط ما رفع می‌گردد. متخصصین ما با داشتن ابزار و دانش کافی در اسرع وقت دستگاه شما را رفع عیب می‌نمایند تا دستگاه شما همانند روز اول به کار خود ادامه دهد.

بسیاری از مشکلات تعمیر یخچال کنمور شما توسط مشاوره و به صورت آنلاین رفع می‌گردد پس نگران نباشید و بعد از تماس در صورت گرفتن مشاوره و رفع نشدن آنگاه در صورت مشکل داشتن دستگاه به صورت حاد و رفع نشدن به صورت تلفنی در صورتی که عیب از قسمت‌های اساسی دستگاه شما از جمله فن‌ها. کمپرسورها .یا برد و بقیه قسمت‌های الکتریکی باشد.تکنسین به محل مراجعه می‌کنند و مشکل را حل می‌نماید

حال برای تعمیر یخچال کنمور در اصفهان با ما تماس بگیرید تا از مشاوره و اورهال کردن دستگاه خود اطمینان حاصل نمایید.

چرا نمایندگی تعمیر یخچال کنمور را انتخاب می‌نمایید.

به تعمیرات یخچال کنمور خوش آمدید نمایندگی پیشرو در حل مشکلات دستگاه‌های شما با داشتن کادر مجرد و تجهیزات برای رفع عیب یخچال شما تعمیرات کنمور راه حلی است که تمامی مشکلات یخچال شما را برطرف نماید.

علل انتخاب تعمیر یخچال کنمور

۱ .داشتن تخصص و دانش کافی.تکنسین‌های ما تخصص و دانش کافی را در تعمیرات یخچال ساید بای ساید کنمور دارند و مشکلات دستگاه را به راحتی تشخیص داده و با تجربه و تخصص خود مشکل را حل می‌نماید.

۲.حضور در محل در اسرع وقت. با تماس شما با این نمایندگی یخچال کنمور درک این را داریم که مواد غذایی شما در حال خراب شدن می‌باشد به همین خاطر در کوتاه‌ترین زمان بعد از تماس سرویس کار به محل شما مراجعه می‌نماید ما برای وقت شما ارزش قائل هستیم.

۳ .قطعات فابریک. ما از قطعات اصلی یخچال فریزر Kenmore برای دستگاه شما استفاده می‌نماییم و در این حالت بهینه کار کردن و طول عمر دستگاه شما را تضمین می‌نماییم زیرا قطعات نامرغوب باعث صدمه به دستگاه شما می‌گردد.

۴ .سرویس کامل. هر قسمت از دستگاه شما که عیب کرده باشد بعد از رفع عیب آن قطعه مثلاً کمپرسور یا ترموستات یا برد یک سرویس کامل برای دستگاه شما انجام می‌گیرد زیرا این سرویس باعث می‌گردد که بقیه قطعات دوباره عیب نکنند.

۵ .برآورد قیمت به صورت شفاف. تکنسین‌های ما قبل از شروع به کار ایراد را تشخیص داده و با برآورد قیمت آن را به شما ارائه می‌نماید تا شما روی هزینه تعمیرات خود مانور بدهید این کار باعث می‌شود که شما برنامه‌ریزی کامل را در تعمیرات دستگاه خود داشته باشید هچنین باعث رضایت هر دو طرف می‌گردد.

 

با تعمیرات یخچال کنمور تماس بگیرید.

اجازه ندهید که یخچال فریزر کنمور خراب شما مواد غذایی را از بین ببرد و وقت شما را بیش از این بگیرد . به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنمور اعتماد نمایید تا دستگاه شما طول عمر بیشتری داشته باشد و به صورت بهینه کار کند تا مواد غذایی شما را به صورت تازه نگه دارد و از دور ریختن مواد غذایی خود جلوگیرینمایید . برای سرویس و بهینه کردن دستگاه خود همین امروز می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از خدمات ما استفاده نمایید و دستگاه خود را به صورت اورهال در کنار خود داشته باشید تکنسین‌های ما با داشتن تجربه و تخصص در اسرع وقت مراجعه می‌نمایند تا عیب یخچال شما را رفع نمایند

اصفهان، خیابان هزارجریب، کوی امام جعفر صادق، بازارچه اول – 09131832573

 

 

تعمیر یخچال کنمور در اصفهان
تعمیر یخچال کنمور در اصفهان

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر کنمور در اصفهان

با ما تماس بگیرید ۰۹۱۳۱۸۳۲۵۷۳ – ۰۳۱۳۲۶۸۴۴۶۷

 

 

اگر شما به تازگی لوازم خانگی خودرا خریداری کرده اید و کارت گارانتی آن همچنان معتبر می باشد می توانید با تماس با نمایندگی کنمور از مزایای کارت  گارانتی برخوردار شوید.در غیر اینصورت میتوانید با تماس با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز کنمور  در تهران تماس گرفته واز خدمات ما در سریعترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و استفاده از قطعات اصلی بهره مند گردید.

تعمیرات لوازم خانگی کنمور با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در عرصه خدمات تعمیرات لوازم خانگی با برخورداری از کادری مجرب و کارآزموده در خدمت شما همشهریان محترم می باشد.

تعمیر یخچال کنمور در اصفهان

با ما تماس بگیرید ۰۹۱۳۱۸۳۲۵۷۳ – ۰۳۱۳۲۶۸۴۴۶۷

تعمیر تخصصی یخچال در نمایندگی تعمیر یخچال کنمور در اصفهان: رازهای بهبود کارایی و کارکرد عالی …   

همان طور که می دانید در منازل اقلام و وسایل کاربردی مختلفی وجود دارند که هر یک از آن ها نقش مهمی را در منزل شما ایفا می کنند. در این بین نقش برخی از این اقلام بسیار مهم تر بوده و به همین دلیل نیاز است تا همواره رسیدگی های لازم به آن ها انجام شود. یخچال و فریزر به عنوان دو وسیله کاربردی در منازل شناخته می شوند که بسیار مهم است. برند های مختلفی در سراسر جهان به تولید یخچال و فریزر می پردازند. با این حال برند کنمور به عنوان یکی از ایده آل ترین گزینه های ممکن برای خرید از سوی مردم کشورمان شناخته می شود. کیفیت بالای انواع یخچال و فریزر از جمله برند کنمور، نمی تواند بدین معنا باشد که این محصولات هیچ زمان دچار خرابی نخواهند شد. با این حال برخی اوقات ممکن است یخچال و فریزر کنمور شما نیز دچار ایراداتی شود.

در سال های گذشته مراکز و مجموعه های زیادی در سراسر کشور ایران تاسیس شده اند که با عنوان نمایندگی تعمیر یخچال کنمور در اصفهان به فعالیت می پردازند. این مراکز تلاش می کنند تا با به کار گیری تمامی امکانات و تجهیزات خود، خدمات ارزنده ای را در رابطه با تعمیر یخچال فریزر کنمور ارائه دهند. در همین راستا پیشنهاد می کنیم تا برای برخورداری از امکانات باکیفیت تر، قبل از هر چیزی به بررسی مبانی مختلف در این زمینه بپردازید. کسب اطلاعات لازم در رابطه با روند تعمیر و شرایط آن باعث می شود تا سطح کیفی تعمیرات یخچال کنمور شما تا چندین درجه افزایش پیدا کند.

تعمیرات یخچال های کنمور

آشنایی مختصر با برند کنمور

به طور کلی برند کنمور به عنوان یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین برند ها در عرصه جهانی است که به تولید وسایل و اقلام برقی می پردازد. یکی از محصولات تولید شده از سوی این برند یخچال های مختلف از جمله یخچال ساید می باشد. نیاز است که بدانید، اگرچه تعداد محصولات کنمور در بازار های کشور ایران محدود است، اما همچنان این برند آمریکایی توانسته است طرفداران مخصوص به خود را داشته باشد. در همین راستا امروزه علاقه مندان زیادی به تهیه محصولات این برند از طریق روش های مختلف اقدام می کنند. لازم به ذکر است که خریداران می توانند با تهیه این محصولات از محل معتبر، از خدمات پس از فروش یخچال کنمور نیز بهره مند شوند. با این حال خیال بسیاری از مردم کشورمان از خرید این محصول راحت خواهد شد.

با توجه به داده های فوق می توان دریافت که محصولات برند کنمور کاملا معتبر هستند. با این حال در برخی شرایط با خرابی یخچال های کنمور، مردم کشورمان این محصولات را به مراکز نامعتبر می سپارند. در این شرایط پیشنهاد می کنیم تا محصول خود را به نمایندگی تعمیر یخچال کنمور در اصفهان بسپارید تا صفر تا روند تعمیر به بهترین شکل انجام بگیرد.

نمایندگی تعمیر یخچال کنمور در اصفهان

تعمیر انواع یخچال کنمور

یکی از خدماتی که نمایندگی تعمیر یخچال کنمور در اصفهان به مردم مختلف کشور ایران ارائه می کند، تعمیرات یخچال کنمور می باشد. شما می توانید یخچال های مختلف خود را با مدل های گوناگون اعم از ساید بای ساید و … به نمایندگی کنمور در اصفهان بسپارید. این مجموعه تخصصی به واسطه داشتن پرسنل فوق مجرب در این زمینه توانایی های زیادی در عرصه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر یخچال فریزر کنمور در اختیار دارد. با این حال نمایندگی کنمور در شهر اصفهان می تواند به عنوان گزینه ای ایده آل برای هر خانواده ایرانی به شمار برود.

توجه داشته باشید که به دلیل کمبود قطعات یخچال فریزر کنمور در بازار های کشور ایران، بسیاری از مراکز توانایی تعمیر این یخچال را ندارند. با این حال نمایندگی تعمیر یخچال کنمور در اصفهان به واسطه داشتن ارتباطات لازم، می تواند در صورت خراب بودن قطعات از قطعات اورجینال برای شما استفاده کند و صفر تا صد روند تعمیر را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهد.

تعمیر برد یخچال کنمور

یکی از قسمت های حساس بسیاری از یخچال های امروزی، برد آن ها می باشد. همان طور که می دانید برد یخچال به عنوان یکی از قطعات مهم یخچال ها به شمار می رود. با این حال هر زمان امکان خرابی برد یخچال وجود دارد. نمایندگی تعمیر یخچال کنمورKenmore توانسته است با داشتن متخصصان فوق حرفه ای در این زمینه به تعمیر برد یخچال کنمور نیز بپردازد. با این حال می توان دریافت که نمایندگی کنمور در اصفهان توانایی های لازم را در زمینه تعمیرات بخش های مختلف یخچال های کنمور در اختیار دارد. توجه داشته باشید که برد یخچال فریزر کنمور از ساختار پیچیده ای بهره مند است که معمولا هر تعمیرکاری نمی تواند به راحتی به تعمیر آن بپردازد. با این حال نمایندگی تعمیر یخچال کنمور در اصفهان توانسته است به عنوان گزینه ای مطمئن برای تعمیر برد این یخچال نیز شناخته شود.

تعمیر یخچال کنمور با بالاترین کیفیت در اصفهان

خدمات پس از فروش یخچال کنمور

اگر به خرید یخچال فریزر کنمور از طریق مراکز معتبر پرداختید، به هیچ وجه نگران نباشید. چرا که این مراکز توانایی های لازم را در زمینه ارائه خدمات پس از فروش یخچال کنمور نیز در اختیار دارند. توجه داشته باشید که خدمات پس از فروش مسئله بسیار مهمی بوده که بسیاری از خریداران توجه لازم را به آن ندارند. با این حال پیشنهاد می کنیم تا برای جلوگیری از هر گونه مشکل، حتما به تهیه این محصول از مراکزی بپردازید که توانایی ارائه خدمات لازم را دارند. نمایندگی تعمیر یخچال کنمور در اصفهان علاوه بر فعالیت در زمینه های مختلف، به ارائه خدمات پس از فروش یخچال کنمور نیز می پردازد. با این حال شما می توانید مجددا به این مجموعه معتبر در اصفهان اعتماد کنید و از خدمات ارزنده آن ها بهره مند شوید.

تعمیرات یخچال فریزر کنمور

بهبود کارایی و عملکرد بهتر یخچال های کنمور

به طور کلی برای عملکرد بهتر یخچال فریزر کنمور و سایر یخچال های موجود در بازار می توان به رعایت برخی از مسائل مهم پرداخت. این نکات از سوی مراکز معتبری همچون نمایندگی تعمیر یخچال کنمور در اصفهان اعلام شده است. با رعایت این نکات شما می توانید تا حجم زیادی احتمال خراب شدن یخچال فریزر خانه خود را کاهش دهید.

  • همواره توجه زیادی را به لاستیک های دور یخچال خود داشته باشید. نیاز است که بدانید این لاستیک ها در سراسر درب یخچال شما نصب می شوند و اگرچه قطعات بسیار مهمی به نظر نمی رسند، اما تاثیر مستقیمی را در عملکرد یخچال شما دارند. این لاستیک ها را همواره تمیز کنید و در صورت وجود ایراد در آن ها به تعویض لاستیک ها بپردازید. در صورتی که آن ها معیوب باشند، هوای گرم وارد یخچال شما شده و در نتیجه یخچال ملزم به فعالیت بیشتر برای ایجاد دمای لازم در یخچال است. این فرآیند به مرور زمان موجب خرابی یخچال می شود.
  • یخچال را محل گرم قرار ندهید و از قرار دادن آن در برابر نور خورشید و همچنین کنار آبگرمکن، شوفاژ شومینه، رادیاتور، اجاق گاز و … پرهیز کنید.
  • پیشنهاد می کنیم تا یخچال را در محل بسته قرار ندهید و حداقل هر طرف یخچال ده سانتی متر با دیوار فاصله داشته باشد. 
  • به صورت مرتب نسبت به پاکیزه کردن کندانسور یا همان رادیاتور یخچال اقدام کنید. کندانسور در یخچال های مختلف به شکل متفاوتی وجود دارد. بدین ترتیب پیشنهاد می کنیم تا با توجه به این مسئله به تمیز کردن کندانسور یخچال بپردازید.
  • باز بودن بیش از اندازه درب یخچال، قرار دادن غذا های داغ، استفاده از ظروف مناسب و … از دیگر نکاتی به شمار می روند که در عملکرد بهتر این محصولات نقش دارند.
  • دمای یخچال را در درجه مناسب قرار دهید و همچنین اگر یخچال شما از قابلیت ذخیره انرژی بهره مند است، آن را فعال کنید. همچنین برخی از یخچال ها محلی را برای نصب فیلتر دارند، بنابراین در زمان مناسب به تعویض فیلتر نیز بپردازید.

استفاده از خدمات نمایندگی برای تعمیر یخچال های کنمور

چرا نمایندگی را برای تعمیر یخچال انتخاب کنیم؟

بسیاری از خانواده ها به دلایل مختلفی فرآیند تعمیر یخچال ساید کنمور را به مجموعه های غیر معتبر می سپارند. در واقع علت سپردن یخچال به این مراکز به دلیل ارائه قیمت پایین از سوی این مراکز است. با این حال پیشنهاد می کنیم تا با پرداخت مبالغ بیشتر، یخچال خود را به صورت اساسی تعمیر کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال کنمور در اصفهان با بهترین خدمات

نمایندگی تعمیر یخچال کنمور در اصفهان، به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای تمامی مردم شهر اصفهان به شمار می رود. در همین راستا شما می توانید برای سرویس یخچال فریزر کنمور یا تعمیر این محصولات به استفاده از خدمات نمایندگی ما بپردازید. ما در تلاش هستیم تا با ارائه بهترین خدمات در این زمینه همواره به جلب رضایت مشتریان خود بپردازیم. با این حال پیشنهاد می کنیم تا با انتخاب نمایندگی کنمور، کیفیت تعمیرات یخچال خود را تا چندین درجه ارتقا دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *