شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۹

تعمیر ساید پروفایل اصفهان

تعمیر ساید پروفایل اصفهان
جدول محتوایی
4.4/5 - (25 امتیاز)

نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل در اصفهان

ساید بای ساید سرویسنمایندگی تعمیر یخچال پروفایل در اصفهان با سی سال تجربه و خدمات پس از فروش

تعمیر ساید پروفایل اصفهان

هیچ چیز بهتر از یک نوشیدنی خنک خوب در یک روز گرم نیست. اما بدون یخچال و فریزر profile پروفایل که به درستی کار می کند، می توانید با یک نوشیدنی ولرم و نامطلوب مواجه شوید. دقیقاً آن چیزی که در ذهن داشتید نیست

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال پروفایل در اصفهان

اصفهان، خیابان هزارجریب
۰۳۱-۳۲۶۸۴۴۶۷
۰۹۱۳۱۸۳۲۵۷۳

ویژگی های نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل در اصفهان

انواع ویژگی های موجود در یخچال های امروزی وجود دارد:

  • دستگاه پخش آب و یخ
  • کنترل آب و هوا برای محفظه های مختلف
  • چیلرهای انفجاری
  • پخش کننده جریان سودا
  • دستگاه پخش کننده آب گرم
  • سیستم هایی برای بی صدا کردن یخچال
  • روشنایی LED
  • پوشش هایی برای جلوگیری از رشد باکتری ها
  • قفسه بندی با رینگ برای جلوگیری از ریزش

حتی یخچال های Profile “هوشمند” نیز در دسترس هستند. اینها، به طور طبیعی، بسیار گران هستند، اما می توانند کارهای بسیار جالبی را انجام دهند. آنها می توانند انرژی مصرف شده توسط یخچال را کنترل کنند و می توانند اطلاعات را به گوشی هوشمند شما ارسال کنند. همچنین می توانید دما را از طریق گوشی خود تنظیم کنید.

یخچال‌های هوشمند دارای صفحه‌هایی هستند که می‌توانید به تقویم، عکس‌های خود دسترسی داشته باشید، دستورالعمل‌ها یا گزارش‌های آب‌وهوا را از اینترنت دریافت کنید و موارد دیگر. خیلی جالب است، اما شاید واقعاً چیزی نباشد که اکثر ما به آن نیاز داریم.

امکانات یخچال فریزر پروفایل.

یخچال پروفایل چه امکانات و قابلیت هایی دارد؟

  1. مجهز به سیستم داخلی با امکانات پیشرفته و بروز
  2. دارای سیستم نرم افزاری و سخت افزاری منحصر به فرد
  3. طراحی ظاهری بسیار شیک و زیبا با گنجایش بالا
  4. مجهز به سیستم هوشمند صوتی و شنیداری برای آماده سازی نوشیدنی های گرم و سرد
  5. دارای سنسور دما با حسگرهای لمسی و قابل تنظیم با دمای خارجی
  6. مجهز به فن سرامیکی برای عملکرد بهتر موتور در ساید و یخچال
  7. مجهز به سیستم عامل هوشمند جهت اتصال به شبکه اینترنتی وای فای

همانطور که مشخص است یخچال های پروفایل از امکانات و قابلیت های زیادی برخوردار هستند. عدم استفاده صحیح از این امکانات سبب بروز ارورها و مشکلات مختلفی می شود. در ادامه قطعات اصلی که امکان معیوب شدن آنها در این یخچال ها وجود دارد را نام میبریم و سپس نحوه تعمیر یخچال پروفایل در اصفهان  را بررسی می کنیم.

نحوه تعمیر یخچال پروفایل

به طور کلی مشکلاتی که در یخچال پروفایل به وجود می آیند جزو مشکلات رایج و قابل حل می باشند. اما رفع و تعمیر این مشکلات کار ساده ای نبوده و به مهارت و اطلاعات کافی نیاز دارد. نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل در اصفهان یا سایر شهرهای کشور به دست افراد مبتدی باعث بروز خرابی های بیشتر و خسارت های سنگین می شود. تعمیر یخچال پروفایل کاری تخصصی و حرفه ای بوده و بهتر است این کار را به دست افراد کاربلد و مجموعه ای معتبر بسپارید. در ادامه مواقعی که نیاز است تا با تعمیرکار یخچال پروفایل تماس بگیرید را عنوان می کنیم.

  • عدم کار کردن صفحه نمایشگر هوشمند یخچال
  • برفک زدن قسمت های مختلف یخچال فریزر پروفایل
  • نمایش کدهای خطا بر روی صفحه نمایشگر
  • تولید صداهای غیر طبیعی و ناهنجار از یخچال
  • جمع شدن آب در قسمت جامیوه ای یخچال
  • خوب کار نکردن یخساز و آبسردکن
  • جمع شدن مقدار زیادی آب در زیر یخچال

یکی از مسائل مهمی که در رابطه با نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل در اصفهان وجود دارد این است که اکثر افراد نمی دانند باید برای حل مشکل یخچال خود و دریافت خدمات صحیح، چه مرکزی را انتخاب نمایند.

یخچال یکی از کالاهای ضروری برای هر خانه و آشپزخانه ای می باشد و بهتر است هنگام خرید این محصول به شرکت سازنده و کیفیت آن توجه داشته باشید. این موضوع را هم در نظر بگیرید که هر چقدر کیفیت و برند محصولی خوب باشد باز هم احتمال خراب شدن آن وجود دارد. یخچال های پروفایل هم از این قاعده مستثنی نیستند. در صورت مشاهده ایراد و خرابی با مرکزی معتبر و مجاز تماس بگیرید. در ادامه درباره جزئیات خرابی های یخچال پروفایل بیشتر صحبت می کنیم.

تعمیر یخچال پروفایل

تعمیر یخچال پروفایل در اصفهان

چرا یخچال پروفایل به خوبی خنک نمی کند؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است در یخچال پروفایل به وجود آید خنک نکردن صحیح آن است. برای یافتن علت این مشکل در قدم اول قطعات مربوط به سیستم برفک زدایی بررسی می شود. زیرا این قطعات اصلی ترین دلیل خنک نشدن یخچال فریزر هستند. قطعات برفک زدایی شامل، ترمودیسک، برد فرمان، فرمان یخچال، ترموفیوز سیم های رابط بین المان های المنت و خود المنت می باشند. وجود ایراد در هر کدام از این قطعات باعث عملکرد نامناسب یخچال و خنک نبودن آن می شود.

برای اطمینان از معیوب بودن یخچال تنظیمات مربوط به دمای آن را کنترل کنید و سپس دما را تا یک درجه افزایش دهید. نحوه تغییر و تنظیم دمای یخچال در دفترچه راهنمای یخچال ذکر شده است. در بعضی از یخچال ها این کار به صورت دستی انجام می شود اما در برخی دیگر از آنها تغییر دما با استفاده از صفحه نمایشگر لمسی امکان پذیر است. بعد از نصب اولیه یخچال ۲۴ ساعت به آن زمان دهید تا فرایند خنک سازی و تثبیت دما انجام شود. اگر بعد از گذشت این تایم خنک سازی یخچال انجام نشد و محفظه داخلی همچنان گرم بود، لازم است تا با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

حل مشکل خنک سازی و نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل در اصفهان باید توسط مجموعه ای معتبر و تکنسین هایی مجرب انجام شود. در ادامه برخی از عوامل و مواردی که باعث گرم شدن دمای یخچال می شوند و عمل خنک سازی را با اشکال مواجه می کنند، عنوان می کنیم

وقتی مشکلی پیش می آید چه باید بکنید؟

تعمیر یخچال پروفایل در اصفهان
نمایندگی مجاز تعمیر سایدبای ساید یخچال پروفایل

یخچال  Profile ,پروفایل شما کار نمی کند؟ اگر مشکل جدی در یخچال خود پیدا کردید، مانند نشتی آب، بهتر است به جای اینکه خودتان تعمیر را تکمیل کنید، با نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل  تماس بگیرید. رایج ترین مشکلات یخچال عبارتند از:

یخ زدگی بیش از حد در فریزر

ممکن است درب فریزر باز بماند و هوای گرم و رطوبت به داخل فریزر برود. یا ممکن است درزگیرهای اطراف درب فریزر فرسوده شده و نیاز به تعویض داشته باشند. اگر هوای گرم و مرطوب در مدت زمان معینی وارد فریزر شود باعث یخ زدگی فریزر می شود. ممکن است لازم باشد غذا را بردارید و فریزر را از برق بکشید و یخ‌زدایی کنید. سپس، می‌توانید با چرخاندن پایه‌های تراز جلویی، قسمت جلوی یخچال را کمی بلند کنید. این کار به بسته شدن درب با استفاده از نیروی جاذبه کمک می کند، بنابراین دوباره باز نمی ماند.

علت منجمد نشدن مواد غذایی در یخچال فریزر پروفایل

این مشکل در یخچال پروفایل همانند سایر مشکلات ممکن است به دلایل مختلفی به وجود آید. مهم ترین دلیل بروز آن معیوب شدن کمپرسورهای یخچال می باشد. در صورت سالم بودن کمپرسور یخچال، فن دستگاه بررسی می شود. درست کار نکردن فن یخچال پروفایل فرایند انجماد مواد غذایی را با مشکل مواجه می کند. دقت داشته باشید که بررسی و عیب یابی از قطعات کمپرسور و یا فن دستگاه نیاز به مهارت و تجربه دارد بهتر است برای نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل در اصفهان با تکنسین مجرب تماس بگیرید.

در بعضی مواقع علت منجمد نشدن مواد غذایی در یخچال فریزر پروفایل به دلیل وجود اشکال در کمپرسور یا فن دستگاه نمی باشد و این قطعات به خوبی کار می کنند. در این شرایط رله و برد یخچال مورد بررسی قرار می گیرند.

صدای پشت یخچال پروفایل Profile

همانطور که یخچال ها قدیمی تر می شوند، به تدریج کمی سر و صداتر می شوند. اما اگر ناگهان صدای جدید و عجیبی می شنوید، می تواند پنکه پشت یخچال باشد. اگر خودتان این کار را انجام می دهید، می توانید یخچال را از برق بکشید، پنل پشتی را بردارید و به فن نگاهی بیندازید. ممکن است چیزی مانع آن شود، مانند عایق، سیم، یا (گس زدن) ماوس. بسیار مراقب باشید و مطمئن شوید که هیچ سیمی بریده شده (یا جویده شده) وجود ندارد.

آب زیر کشوهای ترد

این می تواند نتیجه مسدود شدن زهکشی یخ زدایی باشد. ممکن است توسط یخ اضافی مسدود شده باشد، که می توان آن را به سادگی با یخ زدایی یخچال رفع کرد. برای فهمیدن این موضوع، یخچال را از برق بکشید و دیواره پشتی محفظه فریزر را بردارید. به دنبال هر چیزی باشید که ممکن است سوراخ پایین کویل های اواپراتور را مسدود کند، مانند یخ، تکه های غذا یا تکه های پلاستیک.

محفظه های فریزر و یخچال دیگر به اندازه کافی سرد نمی شوند

دیواره پشتی محفظه فریزر را بررسی کنید. اگر یخ زدگی جمع شده باشد، احتمالا فقط باید یخچال را یخ زدایی کنید. اگر یخ زدگی ایجاد نمی شود و همه چیز سرد نمی ماند، ممکن است وقت آن رسیده باشد که یک یخچال جدید بخرید.

هزینه تعمیر یخچال ساید پروفایل چقدر است؟

هزینه تعمیرات یخچال شامل 4 بخش است:

  1. اجرت
  2. هزینه قطعات
  3. تست و بازبینی
  4. حمل و نقل

بسته به شرایط یخچال متوسط هزینه تعمیرات ممکن است از حدود 800 هزار تومان تا بالای 5 میلیون متفاوت باشد.

بیشترین خرابی های یخچال فریزر پروفایل کدام است ؟

مشکلات صفحه نمایش، مشکلات قسمت یخ شکن، آبسرد کن،برفک زدن فریزر، آب شدن یخ های داخل، سر و صدای غیرعادی، سرد نکردن یخچال، یخ زدگی در قسمت یخچال، تنظم دما،  خرابی کمپرسور، فن ها و …

ادرس و شماره تماس نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال ساید پروفایل در اصفهان کجاست؟

بوی بد یخچال profile پروفایل

یخچال را از برق بکشید، همه چیز را خالی کنید و مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را دور بریزید. کل یخچال را با محلول جوش شیرین و آب تمیز کنید. برخی از چیزهایی که بوی بد یخچال را جذب می کنند: ، سرکه سفید، کاسه جو، زغال چوب، تفاله قهوه خشک تازه، بستر بدون عطر بچه گربه. این نکات از  آمده است.

فقط 5 دقیقه طول می کشد

برای یک نقل قول آنلاین آماده هستید؟اگر خانه خود را اجاره می کنید، این سیاست ها از 12 دلار در ماه شروع می شود و اگر خانه خود را دارید از 40 دلار در ماه شروع می شود. برای اینکه ببینید چقدر می‌توانید با Square One صرفه‌جویی کنید، اکنون یک قیمت آنلاین شخصی‌شده دریافت کنید.

برای نگهداری از یخچال چه کاری می توانید انجام دهید؟

در اینجا چند نکته برای نگهداری صحیح یخچال وجود دارد:

نکات مهم در رابطه با مراقبت و جلوگیری از تمیر یخچال پروفایل

همیشه مراقبت صحیح از وسایل برقی باعث افزایش طول عمر آنها می شود و پروسه خراب شدن آنها را به تعویق می اندازد. در ادامه چند راهکار ساده که در عملکرد بهتر و دوام بیشتر دستگاه شما موثر است را عنوان می کنیم.

  • یخچال پروفایل را با فاصله مناسبی از وسایل گرمایشی مانند، اجاق گاز، آبگرمکن و… نصب کنید.
  • یخچال را با فاصله ۲۵ سانتی متر از دیوار پشت دستگاه و ۵ سانتی از کنار آن قرار دهید.
  • فاصله مناسبی میان یخچال و سطح زمین ایجاد کنید تا جریان هوا به راحتی گردش پیدا کند.
  • به صورت هفتگی عایق های لاستیکی دور درب یخچال را تمیز کنید. اینکار برای دوام بیشتر این تجهیزات بسیار لازم و ضروری است.
  • در تابستان دمای یخچال را بین ۲ تا ۴ درجه و در فصل سرما دمای آن را بین ۱ تا ۲درجه تنظیم کنید.

درزگیر درب یخچال پروفایل را تمیز کنید

ژله و سایر مواد چسبنده به راحتی روی درزگیرهای اطراف درب یخچال شما قرار می گیرند. اگر درب بسته شود و شما آن را باز کنید، درزگیرها ممکن است پاره شوند. مهر و موم ها را هر چند ماه یکبار با محلول آب گرم و جوش شیرین، روی یک اسفنج یا مسواک پاک کنید. این یک راه حل ساده برای یک مشکل رایج است.

کویل های کندانسور را تمیز کنید

کویل های کندانسور گرد و غبار می توانند کارایی یخچال پروفایل شما را خراب کنند. بسته به نوع یخچالی که دارید، کویل‌ها یا در پشت یخچال قرار می‌گیرند، در این صورت باید یخچال خود را از دیوار جدا کنید یا در قسمت جلویی پایین یخچال و پشت یک درپوش جدا شوند. . یک راه آسان برای تمیز کردن آنها استفاده از ضمیمه برس روی جاروبرقی است.

دما  یخچال پروفایل، Profile را بررسی کنید

اکثر کارشناسان توصیه می کنند که یخچال باید بین 3 تا 5 درجه سانتیگراد و فریزر روی 18- تنظیم شود. اگر می خواهید دما را بررسی کنید، می توانید یک دماسنج یخچال بخرید. اگر تنظیماتی در ترموستات انجام دادید، حدود 24 ساعت به آن فرصت دهید تا تنظیم شود. برای بررسی دمای یخچال، شب ها قبل از خواب دماسنج را در یک لیوان آب قرار دهید. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید (مگر اینکه اهل نیمه شب باشید) که درب یخچال به مدت 8 ساعت بسته می شود. در فریزر، فقط دماسنج را بین برخی از اقلام یخ زده قرار دهید و همچنین بگذارید 8 ساعت بماند.

دریچه های فریزر را تمیز کنید

دریچه‌های کوچکی در بالا و پایین قسمت فریزر یخچال شما وجود دارد که می‌تواند به راحتی توسط تکه‌های غذا، پلاستیک یا بست‌های پیچ‌خورده وصل شود. اینها را تمیز نگه دارید تا هوا بتواند به درستی گردش کند.

یخچالت را پر کن

یخچال شما باید حدود سه چهارم پر باشد تا به درستی کار کند. وقتی در را باز می‌کنید، غذاهای سرد داخل به جذب مقداری از هوای گرمی که وارد می‌کنید کمک می‌کند. اگر به نظر می‌رسد نمی‌توانید آن را پر نگه دارید، همیشه می‌توانید چند بطری آب در یخچال بگذارید.

امید به زندگی چقدر است؟

مانند تقریباً همه چیز، نگهداری مناسب باعث افزایش طول عمر می شود. اکثر کارشناسان معتقدند که میانگین طول عمر یک یخچال از 14 تا 17 سال متغیر است و یخچال های جمع و جور به میزان قابل توجهی کمتر و حدود 5 سال است.

6 نکته برای افزایش عمر یخچال Profile پروفایل

مراقبت از کویل ها

با تمیز کردن دوبار در سال از کویل های کندانسور قطعاتی که مسئول حذف گرما از دستگاه شما هستند مراقبت کنید. وقتی کثیفی و گرد و غبار روی این قسمت‌های رادیاتور مانند که در پشت یا زیر دستگاه شما قرار دارند جمع می‌شوند  یخچال/فریزر شما برای حذف گرما سخت‌تر می‌شود و انرژی بیشتری برای این کار مصرف می‌کند.
در دراز مدت، کویل های کثیف می توانند به دستگاه آسیب برسانند، بنابراین جاروبرقی و یک برس دسته بلند را برای تمیز کردن بشکنید، یخچال خود را از برق بکشید و طبق دستورالعمل های دفترچه راهنمای مالک خود تمیز کنید.

ایجاد فضای کافی در پشت یخچال پروفایل

هنگام قرار دادن یخچال و فریزر در آشپزخانه خود، مطمئن شوید که فضای کافی برای گردش هوا در اطراف کویل ها وجود دارد. اگر در پشت دستگاه قرار دارند، 2.5 سانتی متر فاصله بین سیم پیچ و دیوار بگذارید. اگر آنها زیر واحد باشند، فضا مشکلی ندارد.

بررسی واشر و زه درب

واشرها مهر و موم های لاستیکی هستند که دور درهای یخچال/فریزر شما را می پوشانند. وظیفه آنها جلوگیری از ورود هوای گرم به واحد شما است. آنها را به صورت دوره ای با یک پاک کننده همه منظوره تمیز کنید. آنها با گذشت زمان ضعیف می شوند و به درستی آب بندی نمی شوند، اما به طور کلی جایگزین آنها آسان و ارزان است، بنابراین مراقب آنها باشید.
اگر به خوبی آب بندی نشوند، واحد شما انرژی بیشتری مصرف می کند و قبوض شما افزایش می یابد.

یخ زدایی کنید

  • اگر فریزر پروفایل شما یک دستگاه خود یخ‌بزن نیست، باید خودتان از شر تجمع یخ خلاص شوید، در غیر این صورت فریزر غذای شما را به خوبی خنک نمی‌کند و در حین تلاش به انرژی بیشتری نیاز دارد.
  • هنگامی که نیم سانتی متر یخ زدگی در فضای داخلی ایجاد شد، دستگاه را از برق بکشید یا ترموستات را خاموش کنید، غذا را بردارید و اجازه دهید یخ زدگی ذوب شود.
  • گودال‌ها را پاک کنید، دستگاه را مجدداً راه‌اندازی کنید و قبل از تعویض غذا صبر کنید تا به دمای معمولی خود بازگردد. اگر یک واحد یخ‌زدایی خودکار دارید، کویل‌های خنک‌کننده آن هر شش تا هشت ساعت گرم می‌شوند تا یخ‌زدگی جمع‌شده روی کویل‌ها ذوب شود.
  • اگرچه آب تبخیر می شود، اما برای جلوگیری از تجمع بو و باکتری باید ظرف زیر یخچال را با مقداری مواد شوینده تمیز کنید.
    در بسیاری از مدل ها، می توانید گریل پایینی را بردارید و تابه را بیرون بکشید. دفترچه راهنمای خود را بررسی کنید

فضای یخچال پروفایل را بیش از حد پر نکند

  • فریزرها زمانی که پر هستند بهترین عملکرد را دارند، اما نه آنقدر پر که هوا نتواند به گردش درآید. اقلام یخ زده یکدیگر را سرد نگه می دارند و به حفظ دمای خنک در فریزر کمک می کنند. اگر فریزر شما فضای خالی دارد، تمام نشوید و مواد غذایی را خریداری کنید که به آن نیاز ندارید.
  • به سادگی تعدادی ظروف خالی شیر، بطری های پاپ یا سایر ظروف نگهداری را پر کنید – اما نه تا لبه، زیرا آب یخ زده منبسط می شود – و از آنها برای اشغال فضا استفاده کنید.
  • با این حال، بارگذاری بیش از حد یخچال کار جالبی نیست (جناسی در نظر گرفته شده). اگر یخچال را تا حد ظرفیت بارگیری کنید، ممکن است دریچه‌های فریزر را مسدود کنید و نیاز داشته باشید که موتور و کندانسور بیشتر از آنچه باید کار کنند. ممکن است آسیب ایجاد شود – کرنش می تواند باعث سوختن موتور شود.
  • فشار اضافی همچنین می‌تواند منجر به هزینه‌های بیشتر انرژی شود، زیرا دستگاه سخت‌تر برای خنک کردن محتویات خود کار می‌کند. علاوه بر این، اگر فضای کافی برای گردش هوا وجود نداشته باشد، وسایل داخل یخچال شما به خوبی خنک نمی شوند. این می تواند به غذایی که ذخیره کرده اید آسیب برساند و خوردن آن را ناامن کند.
  • نکات مهم در رابطه با مراقبت و جلوگیری از تعمیر یخچال پروفایل همیشه مراقبت صحیح از وسایل برقی باعث افزایش طول عمر آنها می شود و پروسه خراب شدن آنها را به تعویق می اندازد. در ادامه چند راهکار ساده که در عملکرد بهتر و دوام بیشتر دستگاه شما موثر است را عنوان می کنیم.یخچال پروفایل را با فاصله مناسبی از وسایل گرمایشی مانند، اجاق گاز، آبگرمکن و غیره نصب کنید. یخچال را با فاصله ۲۵ سانتی متر از دیوار پشت دستگاه و ۵ سانتی از کنار آن قرار دهید.فاصله مناسبی میان یخچال و سطح زمین ایجاد کنید تا جریان هوا به راحتی گردش پیدا کند.

    به صورت هفتگی عایق های لاستیکی دور درب یخچال را تمیز کنید. اینکار برای دوام بیشتر این تجهیزات بسیار لازم و ضروری است.

    در تابستان دمای یخچال را بین ۲ تا ۴ درجه و در فصل سرما دمای آن را بین ۱ تا ۲درجه تنظیم کنید.

همه این موارد نکاتی است که در خصوص نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل در اصفهان اهمیت دارد. با بررسی این موارد مهم، یخچال Profile شما کمتر آسیب می بینید

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *